Fotografia reklamowa Kraków
W brandingu i reklamie bardzo ważne jest pierwsze wrażenie. Odbiorca najpierw zwraca uwagę na formę wizualną reklamy, dlatego bardzo ważne jest, by zdjęcia przyciągały uwagę. W zależności od reklamowanego produktu lub usługi, trzymam się wytycznych dyktowanych przez klienta lub też wspólnie z nim staram się stworzyć pomysł – i na tej podstawie zrealizować sesję. Nasza profesjonalna oferta obejmuje fotografię reklamową Kraków, która wyróżni Twoją markę. Skontaktuj się z nami już dziś!
Często słyszę o strachu przed sesją, pozowaniem – o obawie, że to będzie nienaturalne. Doskonale je rozumiem, gdyż sam nie czuję się najlepiej przed obiektywem. Pozowanie jest sztuką niełatwą do opanowania, na szczęście zbędną na moich sesjach. Opieram je o aranżowane przeze mnie naturalne sytuacje, w których fotografowane osoby czują się komfortowo. Wspólnie staramy się wyzwolić pozytywną energię, płynącą ze szczerości ludzkich uczuć i emocji.
Zalety współpracy
Wysoka jakość
Do realizacji zleceń używam wysokiej klasy sprzętu, a klient dostaje zdjęcia w rozdzielczości pozwalającej użyć je np na billboardach wielkoformatowych czy profesjonalnych filmach video.
Zaangażowanie
Bardzo ważny jest dla mnie dobry kontakt z klientem. Każde zlecenie jest traktowane priorytetowo, a czas realizacji możliwie najkrótszy.
Kreatywne podejście
Do każdego zlecenia podchodzę ze świeżym spojrzeniem, próbując wychwycić niepowtarzalne momenty. Staram się wydobyć i podkreślić indywidualne cechy fotografowanego obiektu.
Elastyczność
Proces twórczy nie znosi kompromisów: staram się unikać ograniczeń, tak aby efekt końcowy spotkał się z zadowoleniem obydwu stron.
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest fotografia reklamowa?
Fotografia reklamowa to rodzaj fotografii, który jest stosowany do celów reklamowych. Celem fotografii reklamowej jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zachęcenie ich do kupna produktów lub usług.
Fotografia reklamowa – jakie są jej najważniejsze cechy?
Najważniejsze cechy dobrej fotografii reklamowej to umiejętność uchwycenia istoty produktu lub usługi poprzez wykorzystanie odpowiedniego oświetlenia, koloru i perspektywy, a także umiejętność pracy z kompozycją i kadrem. Zależy nam również na odwzorowaniu charakterystycznej struktury czy koloru produktu, jego funkcji i użyteczności.
Jakie są najlepsze techniki i narzędzia do robienia zdjęć reklamowych?
W fotografii reklamowej można wykorzystać wiele różnych technik, narzędzi i sprzętu, takich jak np. oświetlenie studyjne, specjalistyczne obiektywy, różne rodzaje tła i dekoracji, retuszowanie cyfrowe, a także techniki makro i panorama. Można próbować zrobić zdjęcia produktów samodzielnie w firmie używając smartfona, namiotu bezcieniowego i kilku źródeł światła. Niestety jakość zdjęć może okazać się niewystarczająca, a czas spędzony na fotografowaniu można spożytkować na przykład na aktywnej sprzedaży produktów bądź usług.