Fotografia produktowa
Dobra jakość zdjęć produktowych wydatnie przenosi się na ich sprzedaż. Prócz zwykłych packshotów warto zrealizować też stylizowaną sesję produktową, pokazując dla przykładu produkt w trakcie jego użycia. Stworzyłem studyjne warunki do tworzenia tychże, ale w razie potrzeby tworzę warunki do ich wykonania w siedzibie klienta. Od lat wykonuję zdjęcia produktowe m.in. dla firm Dragon czy Trippin Bears.
Często słyszę o strachu przed sesją, pozowaniem – o obawie, że to będzie nienaturalne. Doskonale je rozumiem, gdyż sam nie czuję się najlepiej przed obiektywem. Pozowanie jest sztuką niełatwą do opanowania, na szczęście zbędną na moich sesjach. Opieram je o aranżowane przeze mnie naturalne sytuacje, w których fotografowane osoby czują się komfortowo. Wspólnie staramy się wyzwolić pozytywną energię, płynącą ze szczerości ludzkich uczuć i emocji.
Zalety współpracy
Wysoka jakość
Do realizacji zleceń używam wysokiej klasy sprzętu, a klient dostaje zdjęcia w rozdzielczości pozwalającej użyć je np na billboardach wielkoformatowych czy profesjonalnych filmach video.
Zaangażowanie
Bardzo ważny jest dla mnie dobry kontakt z klientem. Każde zlecenie jest traktowane priorytetowo, a czas realizacji możliwie najkrótszy.
Kreatywne podejście
Do każdego zlecenia podchodzę ze świeżym spojrzeniem, próbując wychwycić niepowtarzalne momenty. Staram się wydobyć i podkreślić indywidualne cechy fotografowanego obiektu.
Elastyczność
Proces twórczy nie znosi kompromisów: staram się unikać ograniczeń, tak aby efekt końcowy spotkał się z zadowoleniem obydwu stron.
Najczęściej zadawane pytania
Czym jest fotografia produktowa?
Fotografia produktowa to rodzaj fotografii, który koncentruje się na przedstawieniu produktu w sposób przyciągający uwagę i atrakcyjny dla potencjalnych klientów. Celem takiej fotografii jest zwiększenie sprzedaży produktu. Produkt zaś można pokazać na przykład wyszparowany, na białym tle, bez cieni lub w określonej aranżacji.
Jakie produkty można fotografować w fotografii produktowej?
Fotografia produktowa może obejmować szeroki zakres produktów, takich jak artykuły spożywcze, ubrania, biżuteria, kosmetyki, meble, elektronika i wiele innych. Wszystko to, co sprzedajesz przez internet należy wcześniej sfotografować.
Jakie są korzyści z zamawiania sesji fotograficznej produktów?
Sesja fotograficzna produktów może pomóc w zwiększeniu ich sprzedaży, ponieważ dobrej jakości zdjęcia przyciągają uwagę klientów i zachęcają ich do dokonania zakupu. Mogą one pomóc też w budowaniu marki i poprawie wizerunku firmy jako bardziej profesjonalna. Profesjonalne zdjęcia oddają kolory, detale, struktury fotografowanych przedmiotów. Można ich używać również w materiałach promocyjnych, jeśli tak wynika z umowy z fotografem.
Czy możliwe jest wykonanie sesji produktowej w siedzibie firmy?
Oczywiście. Dojeżdżam do klienta, a następnie rozkładam przenośny sprzęt, by sfotografować państwa produkty. Jedyne, czego potrzebuję to trochę pustej przestrzeni, gdzie mogę się rozłożyć.